Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Μεγάλωσα.Μεγαλώνω (Vol.3)

Ξανα μα...να ένας ακόμη χρόνος.
Χαρακτηριζόμενος από καθημερινό αγώνα, ζωντάνια, τρέλα και χιούμορ, για να συλλέξεις όμορφες στιγμές τοποθετημένες με ζεστασιά στο σακούλι εκείνο που λέγεται "ζωή"!
Μαζεμένες στιγμές και καρπούς, άλλοι που άνθισαν και άλλοι που είναι ακόμα μπουμπούκια, ήρθε ή ώρα να βγουν σιγά-σιγά από το σακούλι αυτό, να μοιραστούν σωστά στο χαρτί και να γράψουν, εν μέρη, μια αποτίμηση.! Ουσιαστικά να δώσουν τα highlights της χρονιάς..
                                                                                                               *Ααα ίσως δώσω και βραβεία..

Κύλησαν τα λεπτά, οι ώρες,οι μέρες, οι μήνες.. Έγιναν όλοι οι χρονικοί αυτοί περιορισμοί αλλά και προσδιορισμοί, σύνολο ενός έτος που ήρθε να φορτωθεί στις πλάτες και μαζί με τα 20 προηγούμενα, να προστεθεί και να με προσδιορίζει, αλλα και να με ορίζει, χρονικά -πάντα-.
Πακετάρισμα.Ξεπακετάρισμα.Πακετάρισμα.Ξεπακετάρισμα.
Μετακόμιση τώρα (λέει και η Ζουγανέλη) σε ενα σπίτι μικρό με σκοτεινά χρώματα..
Σκοτεινό για να φωτίζεται με τους ανθρώπους εκείνους οι οποίοι το μοιράζονται μαζί μου
και μικρό για να είναι ολοι οι άνθρωποι αυτοί γυρω από ενα τραπέζι, αραχτοί στους καναπέδες, σε μια γελοία σκηνή, σε εναν προβληματισμό,σε μια στεναχώρια, σε μια σκέψη, σε ενα τσιγάρο.
Είναι φως οι άνθρωποι και οφείλω ενα "ευχαριστώ" σε ουσιαστικά,κι ας μου επιτραπεί ο όρος, δυο κατηγορίες ανθρώπων.
Πρώτοι είναι εκείνοι, που σταθεροί μείναν στον μέχρι τωρα αγώνα να μαζεύουμε στιγμές και να γεμίζουμε το σακούλι της ζωής. Εκείνοι που δεν με καταδίκασαν οταν εθελοτυφλούσα. Εκείνοι που με αγκάλιασαν όταν προσπάθησα να χαράξουμε μια νέα πορεία.
Δεύτερη κατηγορία, αποτελούν εκείνοι που από την σχισμή των ονείρων μου και την ζωής μου, εισέβαλαν. Άνθρωποι ξεχωριστοί, ο καθένας με το δικό του στίγμα, άλλα όλοι μαζί με κοινά χαρακτηριστικά απέναντι στο πρόσωπο μου! Σεβασμός,αγάπη,αποδοχή,ελευθερία και αλήθεια, τα χαρακτηριστικά εκείνα που ένας Μόνος αλλά και πολύ μαζί άνθρωποι,χαράζουν μικρές πινελιές στον καμβά εκείνο που μαζί ζωγραφίζουμε.
Πώς και ποίος μπορεί να ζει χωρίς ανθρωπους? Νομίζω κανένας!
Για αυτο και μεγάλο κομμάτι, ίσως το μεγαλύτερο, έχουν οι άνθρωποι που έχουν επιλεγεί από μας αλλά και που επιλεγήκαμε για να μαστε και να χαράζουμε μαζί μια πορεία, ένα καρδιογράφημα, το οποίο έχει τα πάνω του αλλά και τα κάτω του. Το σημαντικότερο όλων, ειναι πως έχει : ζωή!

21 πλέον τα κεριά που αναμένα είναι πάνω στην τούρτα!
Λένε ευχη να κάνω πριν τα σβήσω!
ποια να πρωτο-επιλέξω!!
μαλλον θα τις απαριθμήσω για να μαι και σιγουρος!
1: Υγεια σε κάθε άνθρωπο πάνω σε αυτόν τον κόσμο (Υγεία=Ισορροπία ανάμεσα σε σωματική και ψυχική υγεία)
2: Αγάπη
3: ¨Ερωτας
4: Ανοχή και Αντοχή σε εκεινους που με αντέχουν

Και το καλύτερο για το τέλος: ΕΡΩΤΑΣ ο απόλυτος έρωτας!!

και μια παράγραφος μεσα από την ψυχή μου και όπως μ βγαίνει:
"μετα από μια αυτοκριτική και μια εσωτερικη εξερεύνηση, είναι ωραίο να αγαπάς και να σεβεσαι την ιδιαιτερότητα του κάθε ανθρώπου που εμπεριέχεται στην ζωή σου! Αυτά τα μικρά ίχνη είναι πολύ μεγάλα, γιατί είναι ζωντανά. και αυτό σε κάνει να αγαπάς και να αποδέχεσαι τον καθένα!
λυπάμαι που αργησα να κατανοήσω την ιδιαιτερότητα του καθενός ενω παράλληλα έδινα σημασία και βάρος σε στοιχειά που είναι αντικειμενικά αποδεκτά!
Ευχομαι λοιπόν, ο κάθε άνθρωπος που εχω γνωρίσει στην ζωή μου. Αυτούς που είναι ακόμα παρόντες, αλλά και τους περαστικούς, να είναι καλά, να χαμογελούν και να μαζεύουν μικρές στιγμές ευτυχίας. Μιας και στο τέλος, το μυαλό μας αντλει ενεργεια μονο από αυτες τις στιγμές.!
και να θυμάστε: Όσο η καρδιά μου χτυπά, θα μαι εδω. Με λάθη και σωστά. Αλλά πάντα να προσπαθώ γιατί χωρις εσάς (τους ανθρώπους) δεν θα είχα καταφέρει να μαι ενας άνθρωπος κ γω"
Αγαπώ :)


Για τα παρακάτω αξίζει να ζεις, για τις στιγμές ευτυχίας που σου δίνουν οι άνθρωποι σου (ευχες):

"Σημερα ειναι μια σημαντικη μερα για ολα εκεινα τα ατομα που σε εχουν στη ζωη τους. Γνωριζομαστε αρκετα λιγο και το ξερεις καλα, αλλα αυτους τους 3 μηνες που γνωριζομαστε ηταν κατι το τρελο. Σου εχω πει πολλες φορες οτι διαφερεις και πως μου κανει καθε φορα εντυπωση η σκεψη σου, οι ιδεες σου και το γεγονος οτι εισαι  ενθουσιωδης καθε φορα..χαχα! Δεν ηθελα να πω μια κλασσικη ευχη και απλα τελος. Δεν εχω κανει πολλες τρελες στη ζωη μου, δε μ'αρεσει να βγαινω εξω απο τα νερα μου. Μια τρελα ηταν πριν 3 μηνες, και σε ενα χώρο γεματο απο χωρις επιπεδο ανθρωπους και τελικα αποδειχθηκε το αντιθετο.Στην αρχη μου εκανες ιδιαιτερη εντυπωση, ομολογω.  Εισαι ενα σπουδαιο παιδι, γλυκο, γεματο ονειρα, ελπιδες. Σ'αρεσουν αρκετα πραγματα, διαφορετικα. Μ'αρεσει να μιλαω καθε φορα μαζι σου γιατι εισαι αυτο που εισαι. Νιωθεις, μιλας για πραγματικα πραγματα,βοηθας τον αλλον οταν σε εχει πραγματικα αναγκη.. χαχα και ας ανεχεσαι καμια φορα τις ηλθιοτητες μου! Ισως ειμαι υπερβολικη. Ξερω οτι δε θα το κατακρινεις γιατι οπως λες ειναι δικαιωμα μ να λεω αυτο που θελω.
Ευχομαι τα 21α σου γενεθλια να σε αγκαλιασουν και να σου προσφερουν θερμη, αγαπη πολυ, ειλικρινεια, χαρα, ευτυχια και να σε βρουν διπλα σε ανθρωπους που πραγματικα αγαπας, σε αγαπουν και σε νοιαζονται.Να ειναι ο ξεναγος σου σε νεες εμπειριες και να σου δωσουν σοφια. Όσες ευχές αυθόρμητα,λοιπον,οι άλλοι θα σου πούνε,εγώ απλά σου εύχομαι,αληθινές να βγούνε.

Χρονια πολλα με υγεια, χαρα και ευτυχια γλυκε μου καβαλιερε!"

<3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου