Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Αχ αυτές οι νύχτες

Αυτές οι νύχτες έχουν τον ατελείωτο 
και ο έρωτας το μερίδιο το μεγαλύτερο.
Ερωτευτηκά και χω τα αρχίδια να το πώ
έχω το θάρρος να το ζω 
και τν δύναμη να ονειρεύομαι..
Περάσανε οι μέρες και χάθηκαν οι νύχτες
είπαμε πολλά και φιλιθήκαμε αρκετά.
Σήμερα σ'αγαπώ τόσο πολύ.
Όχι λίγοτερο από χθες.
Όχι λιγόρερο από αυριο.
Αλλα ειναι παρελθόν το χθες
και κανείς δεν ξέρει για το αύριο.
Σήμερα είναι το τώρα, τωρα που με σκέφτεσαι
και το ξέρω.
Το μαρτυρά το στυλό μου 
που τελειώνει για σένα.
Τον ατέλειωτο έχουν οι λέξεις μου για σένα
απεριόριστο το συναίσθημα αυτό
αχ θεε μου να ξερε πόσο αγαπώ, 
τα ματια αυτά
το κορμί αυτό
την ψυχή εκείνη
την αγάπη αυτή.
Αύτες οι νύχτες δεν έχουν ύπνο
φοβάμαι μην έρθει το αύριο
και όλλα αλλάξουν.
Οι νυχτές αυτές 
ερωυευσιμες όσο ποτέ.
Οι νύχτες αυτές
που έρωτα γεμίζουν το σκοτάδι
και φέρουν χρωμματιστές ουρές στα όνειρα μου
και πλεον δεν φοβάμαι όταν ξημερωνει.
μακάρι να χα δυναμη
τα αστρα του ουρανού να κινήσω
να γράψουν 
"σε θέλω"
και τον ουρανό σου να φωτίσω.
έχει φεγγάρι αυτές της νυχτες,
σαν το κοιτάς 
το κοιτώ,
σαν μου πεις σ'αγαπώ
όλο μουν τον εαυτό μαρτυρω.
Αααχ έρωτας...
ο απόλυτος έρωτας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου