Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Μεγάλωσα. Μεγαλώνω.




Μεγάλωσα. Συνεχίζω να μεγαλώνω.

Ακόμη ένας χρόνος ήρθε να προστεθεί στα δεκαοκτώ προηγούμενα έτη που βρίσκομαι μέσα σε όλο αυτό που λέμε κόσμο. Ακόμη ένας χρόνος ολοκληρώθηκε και μαζί με αυτόν και ότι είχε πραγματοποιηθεί καθ’ όλη την διάρκεια του, όμορφες καταστάσεις και άλλες λιγότερο όμορφες. Δεν τελείωσαν, απλώς σφραγίστηκαν στον χρόνο ως καταστάσεις αυτού του έτους.

Χρόνια παιδικά, μετά ήρθαν τα εφηβικά και προσμένοντας τα μετεφηβικά που έρχονται. Σε μια πορεία που συνεχώς διευρύνεται, κέντρο ανάπτυξης αποτελεί ο άνθρωπος, οι πτυχές του, το σύνολο του ώστε να υπάρξει εφικτό το επίπεδο του Ανθρώπου.
Από νωρίς (παιδικά χρόνια) θέλησα να ρίξω την βάρκα μου στην θάλασσα, να ταξιδέψω, να γεμίσω το σακίδιο μου με πολύτιμα εφόδια που στην συνέχεια θα ήταν χρήσιμα ώστε να ‘στρώσω χαρακτήρα’. Την ίδια στιγμή που των διπλανών μου το σακίδιο περιλάμβανε ένα σνακ και ένα χυμό, το δικό μου περιείχε παρατηρήσεις, γιατί ποτέ δεν ένιωσα το απόλυτο του εαυτού μου με τους διπλανούς μου, δεν θέλησα ποτέ μου να διαφοροποιηθώ, απλώς θέλησα τον εαυτό μου να βρω.

Παιχνίδι, χαρά, ξέγνοιαστα χρόνια, τα ζήσαμε όλοι μας έντονα. Στις γειτονιές που τρέχαμε, στους μαχαλάδες (όπως τους λέμε στο χωριό μου), στην φασαρία που ήταν ασταμάτητη από το πρωί έως και αργά το βράδυ, σε όλα αυτά που τώρα νοσταλγώ, γιατί μου λείπουν τα παιδικά μου χρόνια, που οι γρατζουνιές στα γόνατα μου ήταν το μόνο που με πονούσε.
Σχημάτιζα όνειρα, πολλές φορές και υπερβολικά, άλλες εφικτά, άλλα τις περισσότερες σιωπηλά. Ως σημαντικότερο όνειρο, ελπίδα, φιλοδοξία, είχα το να μην γίνω κάποιος για να γίνω,  άλλα να γίνω κάποιος για μένα και για όλα τα σιωπηλά μου όνειρα, μέσο για όλα αυτά? Η απόκτηση γνώσεων, γενικού επιπέδου, ώστε να είναι τα εφόδια για τον σχηματισμό του χαρακτήρα και μιας άποψης (πρώτα εφηβικά χρόνια).

Κάπου μέσα στην πορεία αυτή, ήρθε η αλλαγή, σωματική και ψυχική (εφηβική ηλικία), ένα σώμα να πλάθεται, και ένας χαρακτήρας σε διαρκή ρυθμό προσαρμογής και σχηματισμού. Με βασικό πάντα κέντρο τον άνθρωπο και όλη του την σύνθεση, κύλησαν και τα χρόνια αυτά. Διάβασμα για καθαρά προσωπικό όφελος.

Πρόσωπα.  Σχέσεις. Σαρκική σύνδεση και διασύνδεση. Σταθεροί και ευμετάβλητοι φίλοι. Παρέες πολλές, άλλες καλές και άλλες λιγότερο. Αντιδράσεις. Συμπεράσματα. Γέλια. Κλάμα. Χωρισμός. Αποχωρισμός (με χειρότερο τον οριστικό). Απαγορευμένα βράδια. Θάλασσα και στεριά, σε μια πορεία, σε έναν δρόμο, σε μια ζωή..


Και μια παράγραφος για όλους όσους με ανέχονται:

Μάνα, Μπαμπά, το ευχαριστώ είναι νομίζω μικρό.
Αδεφή και αδερφέ μου, σας αγαπώ…
Σε όλα αυτά τα χρόνια, συνάντησα ανθρώπους με τους οποίους μοιράστηκα στιγμές, προσπάθησα να είμαι εκεί για εκείνους. Με κάποιους μεγάλωσα και μεγαλώνω μαζί, συνοδοιπόρος σε όλο αυτό που ζω. Σε οτιδήποτε κρυφό και αν έχω, σε οτιδήποτε φανερό αλλά και τρελό, μόνιμη -σχεδόν- συγκάτοικος στην τρέλα, η απίστευτη και τρελή μου αδυναμία ΚΩΝΣΑΝΤΙΝΑ
ΠΑΣΧΑΛΗ… Να’ σαι καλά σε ευχαριστώ για τα πάντα μέχρι εδώ. Από τότε με την μπλε τσάντα και το κόκκινο αυτοκίνητο πάνω, της έως και τώρα, σε όλο αυτό που ζεις. ΄

Και το επόμενο σε όλους εκείνους που μόλις έχουν κάνει ‘κατάληψη’ στην ζωή μου... ευχή μου να καταφέρω να είμαι σωστός και αντάξιος σε ένα μεγαλείο που ο καθένας κρύβει, γιατί όλοι μας είμαστε όμορφοι αλλά σε διαφορετικά μάτια..
Τρυφερότητα, κουράγιο, γέλια, σμπροξίματα, συζητήσεις, περιπλανήσεις, όμορφη φάση (που λέμε).

Σε ότι έρχεται λοιπόν, ευχή (κρυφή), σβήνω τα κεριά και Ας φάμε λοιπόν την τουρτα (χωρις σοκολατα)
Σας ευχαριστώ....

Κάπου εδώ θα είμαι, να το θυμάστε άνθρωποι μου, σε μια γωνία, σε ένα βλέμμα, σε μα κουβέντα, σε μια αγκαλιά!….


Υ.Γ.:  Σήμερα είναι  τα γενέθλια μου, σήμερα γιορτάζω τα γενέθλια μου…

_Θέλησα να  πάω να δουλέψω εκεί όπου φτιάχνουν ξύλινα καράβια. Δεν ήξερα ακόμη πως αυτό που ήθελα να κάνω, ήταν το δικό μου καράβι_ J
Μεγάλωσα- Χαρις Αλεξίου

4 σχόλια:

  1. Χρονια σου πολλα και καλα.

    Ευχομαι η ζωη σου να ειναι γεματη απο πολλα χαμογελα και πολυ δημιουργικοτητα.

    Σε χαιρετω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ.
      Ανταποδίδω της ευχές για μια όμορφη και χαμογελαστή ζωή. Μια ζωή έμπνευση και μια εμπνευση ζωής.

      Διαγραφή
  2. χρόνια σου πολλά :)
    εύχομαι να εχεις πάντα δίππλα σου ότι και όσους αγαπας και να πραγματοποιησεις όλα σου τα όνειρα :)
    πολύχρονος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ...
      Οτι καλυτερο και σε εσένα, με κάθε σου κρυφή προσδικια, φιλοδοξία και όνειρο να αγγίξουν τν πραγματικότητα!! :)

      Διαγραφή