Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Δεν είπα στους φίλους μου για σένα

Δεν είπα στους φίλους μου για σένα
πως σε έχω φυλακτό στα στήθια
μια λέξη στην νύχτα
και ένα χάδι στην ημέρα.

Δεν είπα στους φίλους μου για σένα
πως πλάι σου νιώθω δυνατός
μια σκέψη δυνατή
μια ερωτευμένη ψυχή.

Είπα και πάλι ένα ψέμα
έκρυψα πάλι την αλήθεια,
σαν όνειρο που χάνω
όταν στον  ήλιο ξυπνάω.

Δεν είπα στους φίλους μου για σένα
δεν είπα πως νιώθω
πως αγαπώ
πώς πλάι σου είμαι εγώ.

Δεν είπα σε κανέναν για σένα,
έγινες συνήθεια στην σιωπή
μια μονό δική μας στιγμή
σε λόγια που χάθηκαν στην μέρα.

Είπα για σένα ένα ψέμα
σε έκρυψα μέσα σε σεντόνια
σε χάρηκα μέσα στα χρόνια
μόνο εμείς το ξέραμε.

Δεν είπα στους φίλους μου για σένα
χάθηκα στα δικά τους
μα σε άφησα για μένα,
πνοή δική μου,
σημασία,δική μου!

Ποιος αλήθεια νοιάζεται
πέρα από μας
για την αγάπη
που φτιάχτηκε για μας?  

1 σχόλιο: