Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Έτοιμος είμαι

-Θες να ερωτευτείς?
-Έτοιμος είμαι..Ας έρθει!

Εκτεθειμένα συναισθήματα στον αέρα,
κρυμμένα δάκρυα και αναμνήσεις στον πυθμένα!
Έτοιμος είμαι!

Μίλα μου για έρωτα!
Μίλα μου και γω να παίρνω αέρα!

Ακατάστατες εικόνες μια σειρά ζητούν
και αυτό το "μπαμ" να τις διαλύσει επιθυμούν.
Έτοιμος είμαι!

Μην μου μιλάς για σένα!
Μίλα μου για παραμύθια!

Χτυπημένα γόνατα στο έδαφος καρφωμένα,
άπλωσε τα χερια σου να σηκωθώ και ας ειναι ματωμένα!
Έτοιμος είμαι!

Μίλα μου ψιθυριστά!
Μίλα μου για αστέρια και πλανήτες!

Βλέμματα που τις αναστολές νικούν
μέσα σε φιλιά που το χρόνο σταματούν
Έτοιμος ειμαι!

Μίλα!
Πες κάτι!

Πληγές,χρόνος,χωροχρόνος,κορμιά,παρελθόν
κάνε το "μπαμ" και ριξτα στο βυθό!
Έτοιμος ειμαι!
Έτοιμος να σηκωθώ,να περπατήσω,να πληγωθώ.
Έτοιμος τη σάρκα μου να δώσω
και την ψυχή μου να δωρίσω!

Μίλα!
Μίλα μου,όχι για αυτα που βλέπεις!
Ούτε για αυτά που ακούς!
Μίλα μου για αυτά που δεν ένιωσε ποτέ κανείς!
Μίλα μου με ενα άγγιγμα!

Μίλα μου.....
Έτοιμος είμαι!

1 σχόλιο: